Gezocht: online bazen voor de campagne

De opdracht is simpel: wij willen tijdens de gemeenteraadsverkiezingen én het beste én het leukste online campagneteam van Amsterdam hebben. En daarvoor hebben we jou nodig!

We willen de gaafste filmpjes maken, de beste plaatjes en met de meeste mensen in gesprek gaan via Facebook, Twitter en al die andere kanalen. Dat kunnen we niet alleen. En dat willen we niet alleen. We zoeken creatieve en enthousiaste VVD’ ers die ons hierbij willen helpen.

We willen een divers team met mensen die verschillende kwaliteiten hebben. Ben jij goed met mensen? Of met taal? Hou je ervan om in gesprek te gaan over onze stad? Of zit je vol met ideeën over de campagne? Of kan jij filmpjes, plaatjes en gifjes maken (Oh man! Wat hebben we jou hard nodig)? Als je bij een van de voorgaande dingen “JA!” riep, dan hopen we dat je ons wilt helpen. Om te solliciteren kun je een mail sturen naar Pieter Veldhuizen via campagne@vvdamsterdam.nl . Zet daar kort in wat jij specifiek kan bijdragen en we nemen contact met je op!

Wat bieden we je?

- Je wordt door professionals getraind op het gebied van online campagne

- De kans om mee te doen in een belangrijke politieke campagne

- De kans om onze stad nog mooier te maken, door de VVD Amsterdam een sterke Raadsfractie te geven

- Veel gezelligheid, veel om te leren, veel leuke mensen en gewoon een hele leuke tijd

Wat vragen we van je?

- Vooral je tijd en je brains: in de voorbereidingsfase meerdere avonden en tijdens de campagne zal het ook gedurende de dag wat drukker worden

- Mocht jij tijdens de campagne niet veel tijd hebben, maar wel willen helpen, dan kan dat natuurlijk ook. We zijn ook op zoek naar mensen die flexibeler inzetbaar zijn.

Ben je op zoek naar meer uren in de week? Kijk dan ook eens hier voor de vergelijkbare vacature voor communicatiemedewerker op het fractiebureau.